Thursday, January 3, 2008

Molba Jednog Psa

1. Moj zivot traje 10-15 godina. Svaki rastanak od tebe za mene znaci patnju. Razmisli o tome pre nego sto me uzmes.
2. Voli me onakvog kakav sam, jer si ti mene birao.
Ja nemam tu mogućnost da biram prijatelja i gospodara.
3. Daj mi vremena da shvatim šta od mene trazis. Pre nego sto me u toku obuke izgrdis, preispitaj sebe, možda tu gresis ili ja ne mogu da shvatim šta želiš.
4. Imaj ljubavi za mene, ja živim od toga.
5. Ti imaš svoj posao, svoje prijatelje, svoju razonodu, a ja imam samo tebe.
6. Pricaj sa mnom! Iako se tebi čini da te ne razumem, ja ipak znam šta ti mislis i osecas.
7. Znaj da ja ne zaboravljam kako se sa mnom postupa.
8. Pomisli pre nego sto me udaris da te ja sa lakocom mogu ugristi, ali ja to nikad ne radim.
9. Ne uzimaj me kao igracku dok sam mali i sladak, da bi me kasnije odbacio, jer je moja ljubav prema tebi vecna.
10. Brini o meni kad odrastem,ostanem bez zuba, ogluvim, oslepim,prestanem da se krecem. I o tebi će se neko brinuti-starost je ista za sve!
11. Prati me na mom poslednjem putu. Nemoj nikad reci:„Ja to ne mogu da gledam”.
S’ tobom je za mene sve lakse. Neka ti to bude dug za moju vernost i nasu lepu mladost.
12. Kad me više ne bude bilo, nemoj tugovati, već usreci nekog novog psa i voli ga kao sto si mene voleo.
Tvoj Pas.

No comments: